TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2005-12-28 - Co z umową za reklamę Podkarpacia na stronie www Ryanaira?

Województwo Podkarpackie płaci półtora miliona złotych rocznie za reklamę na stronie internetowej tanich linii lotniczych Rzeszów-Frankfurt. To zapłata za to, że na stronie internetowej firmy przewoźnika znajdują się informacje o Podkarpaciu. Cena reklamy była ustalona jako wypadkowa liczby połączeń, realizowanych z Rzeszowa, które w momencie podpisywania umowy były dwa - do Londyny i Frankfurtu.

reklama


Teraz sytuacja uległa zmianie, bo przewoźnik zapowiedział likwidacje połączenia Rzeszów-Frankfurt. Województwo powinno zapłacić więc za reklamę na stronie internetowej mniej.

Na razie Leszek Deptuła marszałek województwa zapowiedział, iż woli walczyć o nowe połączenia, a nie o zmniejszenie kosztów reklamy. - Zamiast nowej umowy z mniejszą stawką za reklamę wolałbym, by Ryanair uruchomił, w miejsce tego do Frankfurtu, choć jedno nowe połączenie. Rozmowy w tej sprawie trwają. W grę wchodzi Rzym, Paryż i Dublin - powiedział Leszek Deptuła.

Na razie nie można oszacować, czy nadzieje władz województwa mają realną szansę na ziszczenie się. Kilka dni temu rzecznik Ryanaira Tomasz Kułakowski powiedział, iż Rzeszów ma szansę na nowe połączenia, ale dokładne informacje będą znane najwcześniej w lutym lub w marcu przyszłego roku, a obecnie można o nowych trasach mówić tylko w kategoriach spekulacji.

Marszałek województwa zapowiedział, iż jeśli nie uda się wprowadzić nowych połączeń, to umowy w sprawie opłat za reklamę na stronie Ryanaira będzie renegocjowana.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com