TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-02-04 - LogosTour w kolonialnym stylu

LogosTour odnawia swój wizerunek. Zmiany obejmują ofertę, promocję i marketing, a także wygląd placówek oraz trzygwiazdkowego hotelu Logos w Krakowie. Relaunch marki jest odpowiedzią na rosnące oczekiwania klientów.

reklama


- Kto nie idzie do przodu, ten się cofa, mówi przysłowie, więc my ciągle poszukujemy i proponujemy coś nowego - mówi Teresa Górecka, prezes LogosTour - W tym roku postanowiliśmy nie poprzestać na rozszerzania kierunków i dokładaniu atrakcji na naszych wycieczkach, ale przygotować coś zupełnie nowego. Odmienić wizerunek naszych biur oraz stworzyć dodatkową ofertę dla najbardziej wymagających klientów, chcących połączyć poznawanie świata z najwyższym standardem podróżowania i wypoczynku.

W ramach nowego wizerunku, metamorfozę przeszedł trzygwiazdkowy hotel Logos w Krakowie. Przemianie uległ wystrój, hotelowe akcesoria i materiały reklamowe, ale także oferta hotelu. Pojawiły się nowe promocje i oferty - "Romantyczny weekend dla dwojga", "Sylwestrowa Noc", oferta "Dla Rodzin z Dziećmi" i wiele innych. Zmieniły się także wygląd, charakter i menu restauracji, zatrudniono nowego dyrektora i szefa kuchni. Zmiany wprowadzono także w placówkach w: Olsztynie, Krakowie, Wrocławiu i Białymstoku.

W Białymstoku otwarto nowe, zgodne z odmienioną koncepcją, biuro sprzedaży. Przygotowywane jest odnowienie wizerunku pozostałych oddziałów. W efekcie wszystkie placówki będą posiadały spójny, wykończony wystrój: funkcjonalny, elegancki, nawiązujący do podróży i egzotyki. Naturalne kolory, kolonialne meble i rękodzieła z dalekich krajów tworzą globtroterską atmosferę.

Zapowiedź egzotycznej przygody turyści będą mieli także gdy wezmą do rąk najnowszy katalog egzotyczny LogosTour. Stanowi on ważny element wizerunku biura.

Odpowiedzią na oczekiwania klientów jest także dodatkowa nowa oferta turystyczna biura. W 2011 roku LogosTour wprowadza innowacyjną kategorię - "Podróże dla konesera". To klasa premium wśród propozycji podróżniczych. Głównymi wartościami tej oferty są jakość i ekskluzywny charakter. Klientami tego segmentu wyjazdów są osoby z grupy VIP. Oferta zawiera bogaty program oraz obfituje w wiele elitarnych atrakcji.
W katalogu na sezon 2011 w tej kategorii znalazły się m.in.: USA - Nowy Jork, wycieczka, która poza zwiedzaniem najpopularniejszych zabytków przewiduje m.in.: musical na Broadwayu, koncert w Metropolitan Opera, wieczór baletowy w Lincoln Center czy rejs rzeką Hudson w świetle zapalających się neonów, podróż do Japonii - gdzie odwiedza się teatr Kabuki, jeździ ekspresem Shinkansen, ogląda zawody Sumo, zażywa kąpieli w gorących źródłach czy nocuje w klasztorze buddyjskim.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com