TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2007-06-07 - W McDonalds rusza telewizja testowa

Firma PPI ETC Poland zamierza wprowadzić telewizję do sieci restauracji McDonalds. W dniach od 11 do 21 czerwca br. w dwóch miejscach: w samym centrum Warszawy przy skrzyżowaniu ulic Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej oraz przy ulicy Piotrkowskiej w Łodzi zostanie przeprowadzona akcja testowa nowego medium.

reklama


Spoty reklamowe do akcji testowej zostały przygotowane m.in. przez takie firmy jak: Sharp, Samsung, Mattel Poland czy Western Union.
Katarzyna Skopiec, Doradca Zarządu w PPI ETC ogłosiła rozpoczęcie w najbliższym czasie sprzedaży czasu antenowego nośników we wszystkich restauracjach McDonalds w całej Warszawie, w której sieć ma aż 21 specjalnie wybranych punktów. Dzięki temu przekaz może dotrzeć miesięcznie aż do ponad 2 milionów osób. Docelowa liczba restauracji, w których funkcjonować ma nowe medium wyniesie 190 miejsc w całej Polsce.

TV McDonalds będzie nowym kanałem komunikacji z klientem opartym na autorskim systemie. Będzie to zbiór billboardów interaktywnych - ekranów LCD 42" marki Sharp wraz z systemem nagłośnieniowym marki BOSE, które będą mieć istotną przewagę nad wszystkimi standardowymi billboardami, ponieważ będą oddziaływać nie tylko na zmysł wzroku, ale także słuchu. Wszystkie restauracje zaopatrzone zostały już w dwa nośniki przekazu. Blok programowy nadawany będzie według schematu: 2 teledyski, 2 spoty reklamowe po 30 sekund, 2 teledyski i 1 spot 30 sekund. W każdej godzinie muzyki przeznaczono 6 minut na reklamę. Muzykę wyselekcjonował dziennikarz muzyczny Marek Sierocki.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com