TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-01-28 - Rainbow Tours działa już z zasadami ISO 9001

Od stycznia tego roku, giełdowy touroperator wprowadził system zarządzania jakością ISO 9001. Jest to jedna z nielicznych firm w branży turystycznej, która wdrożyła ten system.

reklama


Rainbow Tours zapewnia, iż dzięki działaniu zgodnie z zadami ISO 9001, gwarantuje klientom otrzymanie produktu o najwyższej jakości. Przeprowadzony w grudniu audyt potwierdził, iż spółka uporała się z wprowadzeniem standardów. Procesowi certyfikacji poddano wszystkie działy firmy, wraz z biurami obsługi klienta.

- Na podjęcie decyzji o wprowadzeniu ISO w naszej firmie wpływ miała przede wszystkim chęć uporządkowania wszystkich procedur. Dzięki temu oferujemy produkt o najwyższej jakości - oświadczył Remigiusz Talarek, wiceprezes Rainbow Tours. Otrzymanie i wprowadzenie certyfikatu ISO, stanowi element polityki firmy, która duży nacisk kładzie na zadowolenie klienta, jak również ciągłą poprawę jakości świadczonych usług. Powyższe działania mają obecnie olbrzymie znaczenie, zważywszy na fakt stale rosnącej świadomości klientów - wybierających touroperatora po sprawdzeniu wszystkich dostępnych o nim informacji.

Certyfikat, który posiada Rainbow Tours, potwierdza wymagania normy ISO 9001:2001 w zakresie świadczenia usług turystycznych. Audyt został wykonany przez Polską Izbę Handlu Zagranicznego - Certyfikacja.

Wśród biur turystycznych certyfikatem ISO 9001 może pochwalić się również Biuro Turystyki Aktywnej Kompas z Gdańska, które uzyskało go w 2006 roku. Kompas dysponuje ISO 9001 w zakresie kompleksowej obsługi klienta i organizacji imprez turystyki aktywnej i niekonwencjonalnej.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com