TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-05-27 - Gdynia rusza z kampanią reklamową pt. "Mistrzostwa Świata w Odpoczywaniu"

Urząd Miasta Gdyni w tym roku przeznacza 650 tys. zł na kampanię wizerunkową pod hasłem "Mistrzostwa Świata w Odpoczywaniu". Twarzą kampanii została Anna Przybylska.

reklama


Celem kampanii jest nakłonienie turystów z innych regionów Polski do odwiedzenia Gdyni i zaproszenie na atrakcyjne wydarzenia tegorocznego lata. Do promocji wybrano m.in. Gdynia Sailing Days, Open'er Festival, Globaltica World Culture Festival i koncert Erica Claptona. Kampania dotyczy wszystkich wydarzeń, jakie będą miały miejsce w 2008 roku - mówi Wojciech Szczurek, prezydent Gdyni.

Zdjęcia aktorki związane są z charakterem promowanych imprez: muzycznych, kulturalnych i żeglarskich. Dzięki partnerom - Grupie AMS, Stroer i Clear Channel - zaprezentowane zostaną na 755 billboardach, 760 citylightach i 25 cityscrollach w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Szczecinie, na Śląsku i w Trójmieście. Planowane jest także wydanie 30 tys. ulotek oraz reklama w prasie kolorowej.

Gdynia to jedno z pierwszych polskich miast, które przeprowadzało kampanie reklamowe. W 2000 r. Gdynia zorganizowała pierwszą pt."Gdy inwestujesz... Gdynia". Potem były kolejno: "Gdynia jest lepsza" (lata 2002 - 2003), "Gdynia - otwarte miasto dla otwartych ludzi" (w latach 2004 - 2005). W 2006 roku hasłem "Lato zaczyna się w Gdyni", rozpoczęto promocję gdyńskich imprez w sezonie letnim.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com