TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-01-24 - LOT zakończył I etap konkursu na agencję PR

Polskie Linie Lotnicze LOT zakończyły pierwszy etap konkursu na agencję PR. Do drugiego etapu zakwalifikowały się agencje: Sigma, Genesis PR, TBWAPR oraz Tomatoe PR.

reklama


Na początku stycznia bowiem LOT ogłosił konkurs na agencję PR, która zajmowałaby się stałą obsługą firmy w zakresie PR korporacyjnego oraz PR produktowego.

Wojciech Kądziołka, rzecznik prasowy PLL LOT powiedział, że w drugim etapie wezmą udział firmy, których oferta najlepiej odpowiada potrzebom LOT-u na 2008 rok. Przy wyborze główna rolę odgrywał merytoryczny poziome przysłanych propozycji - dodał.

Do konkursu LOT zaprosił 11 agencji, które miały do 21 stycznia na przysłanie swoich ofert i propozycji współpracy. Sumarycznie wpłynęło 11 ofert. Jednak niektóre z zaproszonych agencji nie przysłały swoich ofert, ale liczba zrównoważyła się, bo kilka agencji przysłało propozycje współpracy, mimo, iż nie zostały oficjalnie zaproszone. Wszystkie przysłane oferty zostały przeanalizowane.

LOT otrzymał oferty od: Genesis PR, Sigma International, Pegasus Public Relations, TBWAPR, Profile Public Relations, PR kwadrat, On Board Public Relations, Perspektywa Studio Architektury Marki Sp. z o.o., Tomatoe PR, Edelman i NBS Public Relations.

LOT to jedna z najstarszych linii lotniczych na świecie. Od 1929 roku łączą Polskę ze światem. Aktualnie samoloty z logo LOT latają do ponad 60 miast w Europie i Ameryce Północnej. Flota LOT-u jest jedną z najnowocześniejszych w Europie. W 2008 roku LOT stanie się pierwszą europejską linią lotniczą, która wzbogaci swoją flotę o samoloty Boeing 787 Dreamliner.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com