TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Gdańsk zamierza wydać prawie dwa miliony złotych na promocję w mediach zagranicznych i polskich. Spoty reklamowe na dwóch kanałach Discovery zapraszające do odwiedzin zobaczą mieszkańcy Irlandii i Wielkiej Brytanii.
reklama
W trakcie zagranicznej części kampanii reklamowej, która będzie trwała od 23 kwietnia do 13 maja, na ulicach miast pojawią się również billboardy, publikacje w prasie oraz reklama w internecie. Za granicą Gdańsk będzie się promował w miastach, z którymi ma bezpośrednie połączenia lotnicze. Hasłem reklamowym kampanii jest zwrot: "Odważ się, zobacz sam".
Prezydent Gdańska Paweł Adamowicz na konferencji prasowej powiedział, że ma nadzieję, iż kampania będzie początkiem budowania marki miasta w Europie. Dodał, że w przyszłości planowana jest promocja miasta nie tylko na wyspach brytyjskich, ale także w Skandynawii, Hiszpanii, USA i Niemczech. Wkrótce rozpocznie się także promocja miasta m.in. w Internecie, polskich tygodnikach i telewizji TVN. Na ulicach polskich miast liczących więcej niż 400 tys. mieszkańców znajdą się również billboardy reklamowe.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami