TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-03-11 - International Mediterranean Tourism Market

W Tel Aviwie, w dniach 21 - 27 lutego odbyły się już po raz dziesiąty targi International Mediterranean Tourism Market. Izrael jest ważnym rynkiem źródłowym w turystyce przyjazdowej dla wielu państw świata. Co roku za granicę wyjeżdża z Izraela ok. 3 mln osób (państwo ma ok. 5,5 mln mieszkańców). Polskimi korzeniami legitymuje się ok. 0,5 mln obywateli tego państwa.

reklama


Polskie stoisko na targach prezentowało materiały promocyjne POT. Dużo miejsca zajęła ekspozycja Łodzi, przygotowana przez Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi; wystawiały się także Gromada, Orbis Hotels i LOT. Zwiedzający targi pytali najczęściej o niedrogie hotele w naszym kraju, o pobyty w sanatoriach oraz o wypoczynek na Mazurach. Pojawiły się też sugestie, by nie promować Polski głównie jako kraju miejsc martyrologii, lecz od strony atrakcji turystycznych.

Na poprzedzającej targi Konferencji Premiera Izraela n/t turystyki przyjazdowej do tego kraju próbowano przekonać dziennikarzy i tour operatorów z różnych krajów, że Izrael jest atrakcyjną destynacją turystyczną, pomimo zagrożeń zamachami terrorystycznymi.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com