TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-02-15 - Wygoda Travel na dywaniku - przez szyld

Krakowskie Stowarzyszenie Podgorze.pl napisało do Głównego Plastyka Miasta w sprawie reklamy biura podróży Wygoda Travel Group.

reklama


Na nowej kamienicy przy placu Bohaterów Getta umieszczono bowiem pomarańczowy, bardzo jaskrawy neon z napisem nazwy biura. Stowarzyszenie oraz mieszkańcy Podgórza są oburzeni. Uważają, że świetlna reklama zakłóca klimat tej krakowskiej dzielnicy.

- Przecież przy wartej kilkanaście milionów złotych przebudowie placu, architekci specjalnie stonowali oświetlenie, aby wyeksponować symboliczne krzesła - zauważa Paweł Kubisztal z Podgorza.pl oraz Społecznego Komitetu Odnowy Zabytków Krakowa. - Teraz neon szpeci, burzy harmonię. Uważamy, że plastyk miasta nie powinien się na to zgadzać.

Jacek Stokłosa, plastyk miasta jest tego samego zdania, ale niestety nie może nic zrobić. Przepisy prawne nie pozwalają na ingerencję, bo właściciel neonu zawiesił go na prywatnej, nowej kamienicy.

Sprawę wziął w swoje ręce radny miejski Krzysztof Durek. Wystosował interpelację do prezydenta miasta.

Krzysztof Wroński z zarządu Wygoda Travel oznajmił, że i tak szyld jest najskromniejszy jaki mógł być. Dla firmy, która prowadzi biznes jest ważne, by wyeksponować jej główną siedzibę.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com