TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
W czasie sezonu wakacyjnego zawsze rośnie liczba niezadowolonych klintów z wyjazdów organizowanych przez różne biura podróży. Bywa różnie, czasem skargi są w pełni uzasadnione a czasem klienci mają po prostu zbyt wygórowane wymagania.
reklama
Na przykład jeden z turystów skarży się na wycieczkę na Ukrainę, w której uczestniczył i czuje się oszukany przez biuro podróży z Bydgoszczy. Narzeka na autokar, który był brudny i zniszczony, a niska temperatura w nim panująca sprawiła, że wrócił przeziębiony. Na miejscu okazało się, że musi zapłacić za atrakcje, które w rzeczywistości miały być bezpłatne. Zamierza zwrócić się ze swoją skargą do wojewody i wystąpić o częściowy zwrot kosztów.
Biuro tłumaczy się, że co do autokaru, to był on w bardzo dobrym stanie i posiadał międzynarodową licencję. Jeśli zaś chodzi o temperaturę, to w autokarach tak jest, że nie wszystkim da się dogodzić. Co do płatnych atrakcji biuro ma dopiero tę sprawę wyjaśniać i jeśli rzeczywiście taka sytuacja miała miejsce, to na pewno zostanie to zrekompensowane klientom.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami