TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-07-25 - Jak zwiększyć sprzedaż imprez bez inwestowania w reklamę?

Rosyjskie biuro turystyki "Russkij Holidej" wspólnie z firmą branży ubezpieczeniowej "ROSNO" oraz DeltaBankiem opracowało sposób na zwiększenie ilości i wartości sprzedawanych przez biura turystyki imprez, bez konieczności inwestowania w marketing, i bez manipulacji cenami (wprowadzania promocji, super promocji, zniżek, itd.).

reklama


Sposób na wzrost sprzedaży jest prosty - umożliwienie klientom biura wzięcia bezpośrednio przy zakupie wycieczki ekspresowego kredytu. Dzięki współpracy "Russkij Holidej", "ROSNO" i DeltaBanku wszelkie formalności związane z wzięciem kredytu trwają maksymalnie 20 minut, i odbywają się w tym samym miejscu gdzie zakup wycieczki - w biurze lub agencji turystycznej.

Sprzedawcy wycieczek umożliwiając turystom zakup wakacyjnej wyprawy "na raty" pomagają klientom urzeczywistnić marzenia, przez co bardzo często wpływają na ich lojalność w stosunku do biura.

Aktualnie, w Federacji Rosyjskiej klienci mogą skorzystać z kredytów na wycieczki w wysokości od 350 do 3000 dolarów, wnosząc pierwszą wpłatę na poczet zakupu wycieczki w wysokości minimum 30% wartości kupowanej wycieczki. Pozostała część może być spłacana do 6 miesięcy od daty wzięcia kredytu.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com