TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-09-22 - Intensywna kampania promocji turystyki przynosi rezultaty

Od wiosny bieżącego roku Czechy prowadzą intensywną kampanię promocji turystyki m.in. w CNN, BBC, Eurosport, Dicovery i National Geographic. I jak widać po statystykach pierwszego półrocza 2004 roku, kampania ta przynosi rezultaty - coraz więcej turystów odwiedza Czechy. Na kampanię tą Czechy wydały 30 milionów koron (954 541 euro).

reklama


Ministerstwo ds. Rozwoju Lokalnego podało, iż tylko w pierwszym półroczu 2004 liczba turystów zagranicznych w Czechach wzrosła o 16% w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego.

W pierwszej połowie bieżącego roku Czechy odwiedziło prawie 3,6 mln turystów zagranicznych. Najwięcej gości odnotowano z Niemiec, Słowacji, i Wielkiej Brytanii. Kolejne miejsca na turystycznej liście zajmują Włosi, Polacy, Amerykanie i Austriacy.

Od początku 2005 roku ruszy kolejna kampania promująca odpoczynek w Czechach. Tym razem krótkie spoty reklamowe będą zachęcać Polaków i Austriaków do odwiedzenia Czech oraz przekonywać samych Czechów do spędzania urlopu w krau.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com