TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-07-14 - Polskie Koleje Państwowe szkolą pracowników!

W PKP ruszyły szkolenia dla pracowników z profesjonalnej obsługi klienta, do marca 2008 kurs ukończy około dwa tysiące pracowników. Przedsięwzięcie sfinansowane zostanie z funduszy unijnych.

reklama


Od dawna mówi się o tym, że w PKP ogromnym problemem jes nieznajomość przez pracowników języków obcych. Trudno znaleźć w kasie, w informacji lub pociągu kogos kto sprawnie obsłuży obcokrajowca. Pracownicy PKP podczas szkolenia zapoznają się z podstawowymi zwrotami języka angielskiego, niemieckiego i rosyjskiego, tak aby usprawnić komunikację z zagranicznymi turystami.

Pięciodniowe szkolenie obejmie również inne elementy profesjonalnej obsługi klienta, które usprawnią pracę. - Pracować trzeba nad wszystkimi elementami. Również nad tym, jak zachować się w przypadku klienta trudnego w sytuacji kryzysowej. Co zrobić, gdy pociąg jest opóźniony lub dochodzi do jakiejś awarii? W jaki sposób poinformować o tym klientów i z nimi współpracować? - mówi Łukasz Kurpiowski, rzecznik prasowy PKP Przewozy Regionalne.

Sami pracownicy swiadomi są tego, że profesjonalba obsługa klienta nie polega jedynie na uprzejmości z ich strony. Klient musi być zadowolony, ale jednocześnie pracownik taki musi zadbać o dobro przewoźnika. Szkolenie jest bardzo pozytywnie odbierane przez uczestników, powtarzają, że jest ono potrzebne, by uswiadomić im gdzie robią błedy i jak je wyeliminować. Powtarzają nam, że to był najwyższy czas, żeby coś takiego stworzyć i dać im szansę nauczenia się, jak właściwie mają obsługiwać klienta - wyjaśnia Barbara Stachurska, dyrektor ds. szkolenia i doradztwa.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com