TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-07-05 - Wizz Air: 13 h oczekiwania, a potem odwołany lot

Wizz Air ostatnio zapewnia swoim pasażerom trochÄ™ wiÄ™cej emocji, niż pozostali przewoźnicy. W poniedziaÅ‚ek turyÅ›ci, którzy mieli lecieć z OkÄ™cia do Liverpoolu spÄ™dzili na lotnisku caÅ‚Ä… dobÄ™, a we wtorek na lot do Malmö podróżni czekali ponad sześć godzin.

reklama


Samolot linii Wizz Air do Liverpoolu miał wylecieć o godz. 12. Lot przełożono jednak o 12 godzin, a turystom kazano zaczekać. O wyznaczonej godzinie pasażerowie nadal tkwili w sali odpraw. Niestety, okazało sie, iż lot w ogóle się nie odbędzie, bo został odwołany.

Pasażerowie pechowego lotu spędzili noc w hotelu, który zapewnił przewoźnik. Rano część z nich zdecydowała się polecieć następnym samolotem, inni zrezygnowali z wyprawy do Wielkiej Brytanii.

Zgodnie z informacjami przewoźnika, przyczyną odwołania lotu była awaria silnika jednego z samolotów. - Zdezorganizowało to naszą siatkę lotów i spowodowało olbrzymie opóźnienia - tłumaczyła Dominika Granowska z Wizz Air.

Kolejni pasażerowie, którzy odczuli skutki awarii silnika jednego z samolotów Wizz Air byli pasażerowie, którzy wczoraj o godz. 10.15 mieli lecieć do Malmö. Oni również na na kilka godzin utknÄ™li w ciasnym terminalu Etiuda dla tanich linii. Ich lot przesuniÄ™to z godz. 10.15 na 17.50.

Pasażerowie, którzy czekali na opóźniony lot skarżyli się przede wszystkim na fakt, iż w sali odpraw na terminalu Etiuda jest za mało krzeseł (tylko kilkanaście). Problemem dla nich były również bagaże, o które w czasie oczekiwania nikt się nie troszczył.

Docenili oni natomiast fakt, iż Wizz Air zapewnił im obiad.

Największa pretensję do przewoźnika mają pasażerowie pechowych lotów o dezinformacje. W czasie problemów na lotnisku nie dało się dodzwonić do przedstawiciela Wizz Air.

Przewoźnik zapewnił pasażerów, że podróżni, którzy mieli lecieć do Liverpoolu, ale z winy Wizz Air tam nie dotarli, mogą przebukować bilety na inny termin. Jeśli nie skorzystają z tego rozwiązania, firma zwróci im pieniądze.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com