TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-06-24 - Podsumowanie kampanii reklamowej "Śląskie. Na wyciągnięcie ręki"

Władze województwa śląskiego podsumowały kampanię promocyjną skierowana do mieszkańców regionu. Akcja pod hasłem "Śląskie. Na wyciągnięcie ręki" miała zachęcić Ślązaków do odwiedzenia bliskich, a często nieznanych im atrakcji turystycznych.

reklama


Jak powiedział wicemarszałek województwa Zbyszek Zaborowski, kampanię efektywnie zapamiętało 18,6% respondentów, a blisko 40% badanych rozpoznało ją po okazaniu layoutu.

W ramach akcji przeprowadzono także konkurs dla mieszkańców. Zwiedzający mieli zbierać pieczątki w 30 obiektach turystyki sakralnej, aktywnej, kulturowej i industrialnej. Ponad 50 turystów zebrało komplet znaczków.

Ponadto w centrach handlowych można było zagrać w grę komputerową pod takim tytułem, jak cała kampania. Zorganizowano też konkurs fotograficzny. Zdjęcia musiały ukazać obiekty turystyczne zgodnie z ideą kampanii, czyli by były widoczne "na wyciągnięcie ręki".

Kampania "Śląskie. Na wyciągnięcie ręki" była kontynuacją po ubiegłorocznej regionalnej akcji reklamowej prowadzonej pod hasłem "Śląskie. Pozytywna energia" oraz tegorocznej ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej "Pozytywnie nakręceni polecają". Jej celem było zachęcenie mieszkańców innych regionów do odwiedzania województwa śląskiego. Istotna była też zmiana negatywnego wizerunku regionu.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com