TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-06-24 - Marka Staybridge Suites zawojuje świat?

Staybridge Suites odnosząc sukcesy w Ameryce Północnej, otwiera dwa nowe obiekty: jeden w Kairze, drugi w Liverpoolu.

reklama


Biorąc pod uwagę znaczący rozwój sektora hotelarskiego w Ameryce, InterContinental Hotels Group, który jest właścicielem marki, ma zamiar wejść na rynek długich pobytów w Europie oraz na Bliskim Wschodzie. Docelową klientelą mają być goście nocujący w hotelu ponad pięć nocy.

W trakcie otwarcia w Liverpoolu, Andrew Cosslett, prezes IHG, stwierdził, że badania firmy mówią o rosnącej liczbie podróżnych, pozostających poza domem przez wiele kolejnych dni albo nawet tygodni oraz, którzy chcieliby nocować w obiekcie jak najbardziej przypominającym im ich własny dom. Marka Staybridge Suites jest bez wątpienia świetną inwestycją, ze względu na niskie koszty budowy. Wyraził też pewność, że ich koncepcja odniesie sukces również po tej stronie Atlantyku.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com