TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Jak się okazało, poziom usług świadczonych przez Hotel Marriott w Warszawie w ramach programu "Marriott Exclusive" wcale nie jest taki wysoki jakby się mogło wydawać.
reklama
"Jako właścicielka karty "Marriott Exclusive" chciałam wykorzystać posiadany voucher na bezpłatny nocleg w hotelu i dokonać rezerwacji pokoju na jedną dobę. W rozmowie z pracownikiem działu rezerwacji dowiedziałam się, że pokoje w interesującym mnie terminie są dostępne. Zostałam nawet zapytana, czy interesuje mnie pobyt w pokoju o podwyższonym standardzie. Niestety, kiedy zadeklarowałam, że jestem posiadaczką karty "Marriott Exclusive" i chciałabym wykorzystać posiadany voucher, okazało się, że w hotelu nie ma wolnych miejsc" - relacjonuje Małgorzata Chechlińska, właścicielka Biura Podróży Trip oraz współwłaścicielka hoteli Belweder i Litwor w Zakopanem.
Następnie Pani Małgorzata, zadzwoniła na bezpłatny numer infolinii, jednak nie uzyskała wyczerpującej odpowiedzi. Po tym fakcie wypowiedziała członkostwo w klubie, zwróciła kartę oraz zażądała zwrotu poniesionych kosztów. "W odpowiedzi otrzymałam od menedżera programu - wraz z przeprosinami - wyjaśnienia o wyczerpaniu puli pokoi przeznaczonych dla członków klubu. Zaproponowano mi jednocześnie kolejne voucher na wyroby kawiarni i restauracji Hotelu Marriott, co wydało mi się niestosowne w chwili, gdy zwróciłam posiadaną kartę klubową wraz ze wszystkimi - bezużytecznymi dla mnie - voucherami" - kończy Pani Małgorzata.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami