TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-04-07 - Kiedyś Chłopskie Jadło, teraz restauracje Łówcy Smaków!

Chłopskie Jadło, które sprzedało ostatnio sieć swoich restauracji Sfinskowi, nie rezygnuje z planów upublicznienia spółki, ale wejście na giełdę odkłada na kiedy indziej. Spółka chce jeszcze przed wejściem na giełdę rozwinąć sieć sklepów pod marką Polskie Jadło oraz zbudować nową sieć restauracji Łowcy Smaków.

reklama


"Nie zawiesiliśmy planów giełdowych, ale odroczyliśmy je na okres rozbudowy sieci sklepów" - poinformował prezes Chłopskiego Jadła Jan Kościuszko. Następnie dodał, iż spółka zamierza rozwijać się zgodnie z wcześniej opracowanym planem "3x50", czyli chcę otworzyć docelowo ok. 150 sklepów z polską ekologiczną żywnością.

W marcu 2006 roku spółka Chłopskie Jadło sprzedała sieć restauracji Chłopskie Jadło, wraz z marką, innemu potentatowi na polskim rynku gastronomicznym - Sfinksowi. Wartość tej transakcji wyniosła 27 mln zł.

Obecnie spółka Chłopskie Jadło posiada kilkanaście detalicznych punktów sprzedaży dań tradycyjnych i ekologicznych, zlokalizowanych w centrach handlowych, lub przy popularnych ulicach.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com