TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Właściciele hoteli z Trójmiasta chcą przyciągnąć turystów niższą ceną swoich usług. H.Pienkoś, właściciel czterech obiektów na Pomorzu uważa, że hotele w naszym kraju są zbyt drogie. W warunkach rosnącej konkurecji Polska Grupa Marketingowa dąży do tego, by na nocleg w polskich hotelach stać było przeciętnego mieszkańca Europy.
reklama
Akcesja Polski do UE może przyczynić się do wzrostu liczby odwiedzających nasz kraj - tak, jak to było niegdyś w Hiszpanii. Pieńkoś i jego partnerzy uważają, że wejście do Unii może stać się okazją do dobrych zarobków. Sztandarowy efekt współpracy PGM i tanich linii lotniczych - weekend w Polsce za 100 euro - można wykupić za pośrednictwem internetowej strony PGM lub Air Polonii. Gdy rozpoczynały się rozmowy na ten temat - ponad pół roku temu - wielu hotelarzy podchodziło do pomysłu obniżki cen usług o kilkadziesiąt procent bardzo sceptycznie. Dziś prawie wszystkie hotele redukują koszty.
Tworzona przez PGM platforma informatyczno-komputerowa kosztuje hotelarzy od 500 do 1500 zł miesięcznie. Będą też musieli odprowadzać 10 procent rachunku za każdą rezerwację. Zebrane fundusze mają być przeznaczone na promocję przedsięwzięcia. PGM rozważa możliwość współpracy z innymi przewoźnikami - autobusowymi czy liniami promowymi.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami