TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2007-11-14 - Kampania promocyjna stolicy pt. "Tak widzę Warszawę"

30 października br. będzie mieć miejsce prezentacja kampanii promocyjnej pt. "Tak widzę Warszawę", która jest efektem konkursu fotograficznego "Mój jest ten kawałek Warszawy".

reklama


Prace na konkurs zostały wybrane z blisko 400 nadesłanych fotografii. Zdjęcia na 188 billboardach i 300 citylightach będą pokazywane w Krakowie, Katowicach, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście, Wrocławiu i oczywiście w stolicy. Podczas prezentacji zostaną ogłoszone wyniki konkursu oraz zostaną wręczone nagrody 11 autorom.

Założeniem konkursu było to, aby Warszawę promowały zdjęcia zrobione przez jej mieszkańców, czyli fotografie oryginalne i nieszablonowe.

Miasto Stołeczne Warszawy ogłosiło konkurs w celu promocji stolicy w największych polskich miastach. Taka akcja promocyjna jest to możliwe dzięki wygraniu konkursu Bramy Kraju w kategorii Najlepsza Realizacja Systemu Informacji Miejskiej. Warszawa została doceniona za spójność informacyjną i graficzną oznakowań miejskich. Nagroda to możliwość wykorzystania nośników reklamowych AMS-u za równowartość 150 tysięcy zł.




Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com