TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
W sieci sprzedaży pojawiły się 3 katalogi - 2 z ofertą wczasową i 1 z wycieczkami objazdowymi samolotem i autokarem. Promocja sprzedaży organizowana jest pod hasłem "Wakacje za darmo i do końca życia".
reklama
Rainbow Tours gwarantuje, że z rezerwacji zrobionych do 31 grudnia 2010 wybierze jedną i osoby z tej rezerwacji otrzymają możliwość spędzania wakacji z Rainbow Tours co roku, do końca życia i za darmo.
- Cała oferta na lato 2011 została znacznie zmieniona. Przede wszystkim wydzieliliśmy osobny katalog z wycieczkami objazdowymi. Klienci zainteresowani tego typu wakacjami mają teraz wszystkie oferty zebrane w jednym katalogu. To najszersza oferta na polskim rynku - klienci mają do wyboru ok. 120 programów w Europie i pozostałych częściach świata - mówi Emilia Bratkowska dyrektor produktu Rainbow Tours.
Pozostałe 2 katalogi zawierają oferty wczasowe. W lato 2011 Rainbow Tours duży nacisk położył na rozwój właśnie oferty wczasowej - obecnie do wyboru aż 27 kierunków w basenie Morza Śródziemnego i wiele nowych hoteli. Biuro oferuje Sardynię i w tym roku po raz pierwszy Rumunię - Mamaię. Zwiększona również została oferta hoteli All inclusive we wszystkich wakacyjnych kierunkach.
Bardzo ważnymi klientami dla Rainbow Tours są rodziny z dziećmi. W lato 2011 przygotowano dla nich wiele hoteli rodzinnych do wyboru, a przede wszystkim specjalne kuby dla całej rodziny - Figlokluby. Autorska koncepcja Figloklubów została przygotowana przez najbardziej doświadczony na polskim rynku zespół, specjalizujący się w animacjach oraz programach klubowych. W Figloklubach realizowany będzie specjalnie przygotowany program dla dzieci do 12 lat oraz wiele atrakcji dla rodziców.
Od 17.11 ruszyła również kampania reklamowa lato 2011. Rainbow Tours będzie obecny w wielu magazynach turystycznych, tygodnikach opinii oraz innych kolorowych, internecie, telewizji, a także w kinach przed seansami Harrego Pottera.
-Od 22.11 zaplanowane są konferencje sprzedaży w 6 miastach w Polsce. - Chcemy przybliżyć zmiany w ofercie jak najszerszemu gronu naszych agentów. To również dobra okazja do poznania tych, z którymi przez cały sezon rozmawiamy przez telefon - mówi Emilia Bratkowska szefowa działu produktu Rainbow Tours.
Rainbow Tours planuje zwiększyć sprzedaż o ok. 30% w stosunku do lata 2010.
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami