TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Magazyn "Hotelarz" opublikował ranking "7 naj" podsumowujący najważniejsze wydarzenia roku 2009 w branży hotelarskiej.
reklama
Tytuł sieci roku otrzymała Starwood Hotels & Resorts zarządzająca w Polsce hotelami marek Sheraton, Westin i Le Meridien Bristol.
Starwood doceniony został za aktywne działania z zakresu marketingu i promocji. Dodatkowo wyróżnione zostały plany inwestycyjne sieci w Polsce na 2010 r. - 11 milionów zł na uatrakcyjnianie oferty obecnych hoteli sieci. Znaczna część tych środków zostanie przeznaczona na renowację zabytkowego hotelu sieci - Le Meridien Bristol. Redakcja magazynu Hotelarz komplementowała również otwarcie centrum konferencyjnego i spa w sopockim Sheratonie.
Ranking "7 naj" magazynu Hotelarz został opublikowany po raz pierwszy, a jego celem jest pokazanie pozytywnych wydarzeń i zjawisk 2009 r., który dla branży hotelarskiej był wyjątkowo ciężki. W kategorii sieć roku następne pozycje zajęły: Hilton i Qubus.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami