TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
19 września menu restauracji KFC wzbogaciło się o nową wersję Twistera. Twister Atikos to owinięte w tortillę dwa chrupiące kawałki kurczaka z sosem tzatziki, świeżą sałatą i ogórkiem.
reklama
Nowy specjał KFC kosztuje 8,49 zł, można go też kupić w zestawie z sałatką grecką w cenie 12,99 zł. - Oferta skierowana jest do poszukiwaczy nowych wrażeń kulinarnych. Twister Atikos łączy niepowtarzalny smak kurczaka KFC ze smakiem słonecznej Grecji - powiedziała Ewa Miżejewska, marketing manager KFC.
Elementem promocji nowej kanapki jest spot reklamowy, który przedstawia zderzenie greckiego świata współczesnego ze starożytnym. Postaci występujące w spocie stylizowane są na postaci greckie. Wydźwięk filmu sprowadza się do tego, że każdy może stać się starożytnym Grekiem, bowiem każdy ma w sobie coś greckiego.
Reklama podkreśla główne atuty Twistersa Atikosa, jakimi są lekkość i świeżość. Działania marketingowe będą poparte kampaniami ATL i BTL, a spoty reklamowe wyślwietlą: Polsat, TVN 7, TV4, Puls, AT Media, MTV, Viva, VH1, Polsat Sport.
Koncepcja kampanii reklamowej zajęła się firma Synergy Marketing Partners, natomiast za kreację odpowiada Agencja Red8.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami