TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2007-04-13 - British Airways i Galileo podpisują nową umowę dystrybucji "full content"

British Airways podpisał nową długoterminową globalną umowę typu ‘full content’ z Galileo - dostawcą systemu globalnej dystrybucji (GDS) należącego do Travelport. Nowy trzyletni kontrakt, który wszedł w życie 10 kwietnia 2007, umożliwi dostęp do taryf i produktów British Airways wszystkim agentom korzystającym z Galileo, którzy zapiszą się do programu ‘opt-in’.

reklama


- Rozmowy z dostawcami GDS toczą się już od jakiegoś czasu, jako że nasze poprzednie kontrakty wygasły z końcem lutego. Jesteśmy zadowoleni, że udało się nam osiągnąć porozumienie z Galileo, bo pozwoli to na obniżenie naszych kosztów dystrybucji i zapewni, że wszyscy agenci wykorzystujący system Galileo wciąż będą mieć dostęp do naszych najniższych taryf - powiedziała Tiffany Hall, szefowa działu marketingu i dystrybucji British Airways. Negocjacje przewoźnika z GDS Amadeus jeszcze trwają.

Umowa ta jest kolejnym etapem rozwoju programu Galileo ‘opt-in’ do obsługi agencji podróży, działającego od 2004 roku. Nowy program ‘opt-in’ oferuje agentom podróży w Wielkiej Brytanii i Irlandii możliwość dostępu do wszystkich taryf British Airways udostępnionych poprzez własne kanały sprzedaży samej linii, łącznie z ba.com.

- Cieszy nas fakt, że jesteśmy pierwszym dostawcą systemu GDS, który zawarł nową, gwarantowaną umowę typu ‘full content’ z British Airways - oznajmił Matthew Hall, vice president, supplier services, EMEA. - Ten kontrakt jest kolejnym przykładem naszej umiejętności współpracy z liniami lotniczymi i wypracowania rozwiązania, które jest korzystne dla obu stron i które ma znaczną wartość dla agentów podróży.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com