TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Sieć Marriott International podjął decyzję o rezygnacji z kanałów dla dorosłych. W nowo otwieranych hotelach tej marki z pewnością ich nie będzie. Ze starszych, już prosperujących znikną do 2013 r. (wówczas wygasa umowa zawarta z ich dostawcą).
reklama
Jak podano w specjalnym oświadczeniu marki, zasadą firmy jest "utrzymywanie treści dla dorosłych z dala od zasięgu dzieci i wszystkich, którzy nie życzą sobie z nią jakiegokolwiek kontaktu. Przykładamy dużą wagę do tego, aby każdy gość mógł zablokować te treści."
W zamian, goście Marriott International będą mogli już niedługo skorzystać z nowej platformy internetowej, która umożliwi oglądanie filmów na życzenie ułatwiając "wyjście z tradycyjnego systemu hotelowego wideo, który zawiera treści dla dorosłych w menu i jednocześnie zapewni gościom większy wybór i kontrolę nad tym, co oglądają".
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami