TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-05-27 - Sukces akcji promocyjnej "Poznań za pół ceny"?

W miniony weekend (24/25 maja) Poznań odwiedziło o wiele więcej turystów niż zazwyczaj. Wszystko to dzięki udanej akcji "Poznań za pół ceny! Nie do wiary!", zorganizowanej przez poznański magistrat i lokalną organizację turystyczną. Już wiadomo, że akcja będzie powtórzona za rok.

reklama


Turyści, którzy przyjechali do Poznania mogli za darmo lub z dużym rabatem m.in. pójść do zoo, muzeum, zjeść w restauracjach i skorzystać z oferty hoteli. Organizatorzy akcji przygotowali też darmowe wycieczki po Poznaniu, w których wzięło udział kilka tysięcy osób.

W poznańskiej akcji wzięło udział ok. 40 firm i instytucji, w tym 12 hoteli i 11 restauracji. Niektóre restauracje, które zaoferowały 50% zniżkę w rzeczywistości zarobiły więcej niż zwykle - powiedział Jan Mazurczak, dyrektor Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej.

Poza tym, że przedsięwzięcie przyniosło efekty w postaci zwiększonego ruchu turystycznego, wpłynęło także na promocję miasta. Przez kilka dni w Polsce było głośno o Poznaniu, tym razem nie w kontekście kolejnej konferencji czy targów, tylko w kontekście turystycznym - dodał Mazurczak. O akcji informowało 80 billboardów w całej Polsce. Powstała też strona internetowa w angielskiej i niemieckiej wersji językowej.

Dopiero za kilka dni będzie dokładnie wiadomo, o ile więcej turystów odwiedziło w promocyjny weekend Poznań. Organizatorzy muszą przeanalizować ankiety wypełnione przez restauratorów, hotelarzy oraz kilkuset turystów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com