TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-12-11 - SAS - Czas na rzeczywiste ceny!

Skandynawskie linie lotnicze SAS wdrażają nową strategię na polskim rynku - będą podawać pasażerom rzeczywista cenę lotu.

reklama


Wanda Brociek, szefowa sprzedaży i marketingu w SAS podkreśla - Mając na uwadze postępującą dezinformację pasażerów, co do cen i warunków przewozu postanowiliśmy rozpocząć ogólnopolską kampanię informującą pt. Czas na rzeczywiste ceny. Mamy nadzieję, że dzięki tym działaniom nasi klienci poczują się jeszcze bardziej docenieni i szanowani, poprzez udzielenie im odpowiedzialnej informacji cenowej.

W kampanii reklamowej SAS zaznacza, że nie ukrywa żadnych dopłat. Dodatkowo informuje klienta, że w cenie biletu klient otrzymuje wiele innych wartości, jak: czas związany z punktualnością odlotów oraz przylotów i dogodne położenie lotniska względem miasta docelowego.

Promocja "Czas na rzeczywiste ceny" jest odpowiedzią na wymogi Komisji Europejskiej i UOKiK. Kampania objęła swoim zasięgiem obszar całej Polski. Od połowy listopada bieżącego roku o rzeczywistych cenach SAS-u na przeloty do wybranych miast w Europie, Ameryce i Azji informują reklamy zamieszczone w Metropolu, Rzeczpospolitej, Przekroju i Forum.

Dodatkowo reklamę umieszczono też w najważniejszych portalach internetowych: onet.pl, wirtualna polska, gazeta.pl oraz bankier.pl, elfin.pl, expander.pl, money.pl i tf.pl.

W Gdańsku w promocję rzeczywistych cen zostało włączone również popularne Radio Gdańsk. Natomiast przez centrum Warszawy można było odbyć podróż specjalnym tramwajem SAS-u i poczuć się jak w samolocie.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com