TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Ruszyła nowa, ogólnopolska kampania pod hasłem "Kraków. Dowolny kierunek zwiedzania". Podobnie jak wcześniejsze kampanie ma ona zachęcić do pozostania w Krakowie na weekend. Jest ona również zapowiedzią obchodów jubileuszu 750-lecia lokacji miasta na prawie magdeburskim, które odbędą się w przyszłym roku.
reklama
W Bytomiu, Chorzowie, Katowicach, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Sosnowcu, Warszawie i Wrocławiu pojawi się 400 billbordów. Będzie również reklama prasowa oraz spoty w radiu i telewizji.
W 30 sekundowym filmie promocyjnym para elegancko ubranych ludzi wysiada na Rynku Głównym i zakłada filcowe kapcie rozdawane w muzeach. Głos z offu woła: "Zobacz to, czego nie widziałeś ze szkolną wycieczką".
Spot ten ma się ukazać m. in. w Discovery Channel, Animal Planet, , Hallmark, National Geographic, Planete, Kino Polska, TVN 24 i MTV.
Kampanie pokryje miasto. Jej koszt to 530 tyś. zł. Do jej organizacji przyłączyła się również firma Stroer Polska, która udostępniła nośniki billbordowe bezpłatnie. Potrwa do 15 listopada.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami