TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-10-18 - Promocja Krakowa w Discovery Channel, Hallmark, National Geographic, TVN 24 i MTV

Ruszyła nowa, ogólnopolska kampania pod hasłem "Kraków. Dowolny kierunek zwiedzania". Podobnie jak wcześniejsze kampanie ma ona zachęcić do pozostania w Krakowie na weekend. Jest ona również zapowiedzią obchodów jubileuszu 750-lecia lokacji miasta na prawie magdeburskim, które odbędą się w przyszłym roku.

reklama


W Bytomiu, Chorzowie, Katowicach, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Sosnowcu, Warszawie i Wrocławiu pojawi się 400 billbordów. Będzie również reklama prasowa oraz spoty w radiu i telewizji.

W 30 sekundowym filmie promocyjnym para elegancko ubranych ludzi wysiada na Rynku Głównym i zakłada filcowe kapcie rozdawane w muzeach. Głos z offu woła: "Zobacz to, czego nie widziałeś ze szkolną wycieczką".

Spot ten ma się ukazać m. in. w Discovery Channel, Animal Planet, , Hallmark, National Geographic, Planete, Kino Polska, TVN 24 i MTV.

Kampanie pokryje miasto. Jej koszt to 530 tyś. zł. Do jej organizacji przyłączyła się również firma Stroer Polska, która udostępniła nośniki billbordowe bezpłatnie. Potrwa do 15 listopada.




Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com