TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2007-11-21 - Polskie miasta doceniają znaczenie promocji turystycznej

Polskie miasta coraz bardziej dostrzegają potrzebę promocji i reklamy ich walorów. Świadczy o tym fakt, iż przez trzy kwartały br. na ten cel wydały prawie 110 mln złotych.

reklama


Szacuje się, że zgodnie z planem tegoroczne wydatki na reklamę i promocję 19 polskich miast - stolic województw oraz Gdyni, Torunia i Zielonej Góry, wyniosą prawie 188 mln złotych.

Widać, że polskie miasta zaczęły doceniać formę promocji na rynkach zagranicznych. Częściej bowiem reklamują się w mediach angielskich, irlandzkich, szwedzkich i niemieckich oraz na stronach internetowych linii lotniczych i w ich magazynach pokładowych. Zasięg reklamy wychodzi poza tradycyjne ulotki czy obecność na targach.

Samorządy uświetniają wizerunek również poprzez różne przedsięwzięcia kulturalne i sportowe.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com