TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2007-04-18 - Linie Norwegian powróciły do komunikowania w reklamach cen netto biletów

Tanie linie lotnicze Norwegian powróciły do podawania w kampaniach internetowych i prasowych cen netto biletów. Jeszcze w styczniu przewoźnik obiecywał, że kampanie reklamowe będą opierane tylko na cenach brutto.

reklama


Czy podyktowana jest zmiana? Ewa Chojecka, marketing manager Norwegian Polska wyjaśnia, że ogłaszanie w reklamach cen netto jest podyktowane używaniem takich cen przez konkurentów. Na stronie internetowej nadal jednak prezentowane są ceny brutto, wraz ze wszystkimi opłatami. Chojecka dodaje, że opłaty lotnicze w Norwegian są jednymi z najniższych na rynku i wynoszą z Warszawy 60 zł, z Krakowa 45 zł, a z Gdańska 44 złote. Konkurencyjne ceny Norwegiana będą widoczne w momencie wejścia w życie przepisów o konieczności komunikowania cen brutto, ponieważ wtedy będzie dokładnie widać, iż Norwegian ma najniższe opłaty lotniskowe i najlepsze ceny brutto.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com