TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-03-03 - Polska kuchnia będzie promowana podczas targów Foodex w Japonii

Ernest Jagodzińki, zajmujący stanowisko zastępcy szefa kuchni hotelu The Westin Warsaw został wybrany na jedynego kucharza pochodzącego z Polski, który na Międzynarodowych Targach Foodex będzie promował polską kuchnię.

reklama


Swoją ofertę będą prezentowali na targach Foodex w Japonii najlepsi producenci mięsa w całej Europie w ramach projektu "Meat in Europe". W czasie targów, szefowie kuchni z Unii Europejskiej będą mogli zaprezentować smaki oraz aromaty kuchni z poszczególnych krajów. Na reprezentanta Polski wybrano Ernesta Jagodzińskiego, zastępce szefa kuchni hotelu The Westin Warsaw, który jest miłośnikiem łączenia tradycyjnych polskich dań z przyprawami wprost z Dalekiego Wschodu.

Ernest Jagodziński w czasie trzydniowej imprezy opowie Japończykom o polskich specjałach, smakach oraz bogatej tradycji kulinarnej, promując jednocześnie nasz kraj na świecie. Mało tego, szef kuchni hotelu Westin będzie odpowiadał za kulinarną stronę przyjęcia, które zostanie wydane przez polską ambasadę w Tokio. Celem spotkanie jest przybliżenie Japończykom polskich tradycji kulinarnych.

Ernest Jagodziński związany jest z hotelem Westin od roku 2003. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w the Westin Warsaw od stanowiska kucharza, a potem szefa restauracji Fusion. W chwili obecnej pełni funkcję zastępcy szefa kuchni. Interesuje się wszelkiego rodzaju nowinkami gastronomicznymi, lubi też zbierać książki kulinarne. Ulubionymi przyprawami Ernesta są: kolendra, imbir oraz limonka. Kucharz jest minimalisą, uważa, że każde danie musi mieć swoje miejsce na talerzu.

Międzynarodowe Targi Foodex Japan 2009 będą trwały od 3 do 6 marca 2009 r., w Tokio w halach Makuhari Messe.

Celem europejskiego projektu promocyjnego "Meat in Europe" jest zaprezentowanie, promocja oraz zwiększenie eksportu mięs, a także opartych na nich przetworach spożywczych, wyprodukowanych w krajach Unii Europejskiej. Projekt został zaadresowany w szczególności do odbiorców oraz konsumentów mięsa i wędlin w Japonii, Chinach, a także na Ukrainie.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com