TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-01-06 - Kolejny nieudany sylwester w Egipcie

Jak wyszło na jaw kolejna grupa turystów nie mogła spędzić wymarzonego sylwestra w Egipcie. Turyści zmuszeni byli czekać 20 godzin na na lotnisku na odlot samolotu, potem było jeszcze gorzej.

reklama


Klienci biura Pegas nie mogli odlecieć do Egiptu najpierw z powodu pogody, później jak podano z powodu awarii technicznej samolotu. Zmuszeni byli oni oczekiwać na lotnisku bez pomocy ze strony organizatora przez 20 godzin (a w wycieczce znajdowały się osoby z małymi dziećmi). Gdy wreszcie samolot dotarł do Egiptu było 10 minut po północy. Na zmęczonych podróżnych czekał hotel o niższym standardzie (w ofercie było 5*) i brak kolacji oraz nawet szampana.

Turyści zapowiadają, że będą się domagać od biura odszkodowania. Biuro Pegas po wszystkie informacje odsyła do swojego prawnika Piotra Białeckiego. Twierdzi on, że za koczowanie na lotnisku nie należy się żadne odszkodowanie bowiem pogoda i ptak, który miał wlecieć w silnik samolotu, stanowią siłę wyższą. Z kolei o problemach z brakiem hotelu i kolacji prawnik nic nie wie i nie chce się na ten temat wypowiedzieć.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com