TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Jak wyszło na jaw kolejna grupa turystów nie mogła spędzić wymarzonego sylwestra w Egipcie. Turyści zmuszeni byli czekać 20 godzin na na lotnisku na odlot samolotu, potem było jeszcze gorzej.
reklama
Klienci biura Pegas nie mogli odlecieć do Egiptu najpierw z powodu pogody, później jak podano z powodu awarii technicznej samolotu. Zmuszeni byli oni oczekiwać na lotnisku bez pomocy ze strony organizatora przez 20 godzin (a w wycieczce znajdowały się osoby z małymi dziećmi). Gdy wreszcie samolot dotarł do Egiptu było 10 minut po północy. Na zmęczonych podróżnych czekał hotel o niższym standardzie (w ofercie było 5*) i brak kolacji oraz nawet szampana.
Turyści zapowiadają, że będą się domagać od biura odszkodowania. Biuro Pegas po wszystkie informacje odsyła do swojego prawnika Piotra Białeckiego. Twierdzi on, że za koczowanie na lotnisku nie należy się żadne odszkodowanie bowiem pogoda i ptak, który miał wlecieć w silnik samolotu, stanowią siłę wyższą. Z kolei o problemach z brakiem hotelu i kolacji prawnik nic nie wie i nie chce się na ten temat wypowiedzieć.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami