TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
We wrześniu w Londynie, Bristolu i Luton ruszy kampania promująca Warszawę. Na pomysł promowania stolicy Polski na Wyspach Brytyjskich wpadły linie lotnicze easyJet.
reklama
Kosztami akcji podzieli się urząd miejski i tanie linie lotnicze. Władze stolicy oczekują, że dzięki akcji miasto odwiedzi dodatkowych 200 tys. brytyjskich turystów. Przewoźnik easyJet liczy, że osiągnie większe obłożenie na nowe połączenia z Warszawy do miast w Wielkiej Brytanii.
Niedługo zakończą się negocjacje w tej sprawie - mówi Katarzyna Ratajczyk, dyrektor Biura Promocji Urzędu Miasta. Promocja stolicy zacznie się na stronach internetowych, gdzie zarezerwować bilety na samoloty easyJet. Warszawa ma być ukazana jako miasto atrakcyjne kulturalnie, z wieloma ciekawymi obiektami do zobaczenia. Reklama będzie kładła nacisk na warszawskie imprezy o charakterze rozrywkowym.
Stefan Pawliczko, szef wydziału promocji handlu i inwestycji ambasady polskiej w Wielkiej Brytanii twierdzi, że Warszawa to najmniej znane i promowane miasto Polski na Wyspach. Ulubionym miastem Brytyjczyków stał się Kraków, wypromowany głównie przez linie lotnicze.
Fachowcy od PR do akcji podchodzą sceptycznie twierdząc, iż ta kampania reklamowa niewiele zmieni i szkoda wydawać na nią pieniądze. Agata Tyszkiewicz, prezes agencji PR Rowland Communications mówi, że przede wszystkim zły jest czas kampanii, bo główni klienci easyJet to studenci, którzy jesienią nie podróżują.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami