TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2007-05-09 - Czy nowa kampania reklamowa przyciągnie podróżnych do Centralwings?

Na początku maja Centralwings - polskie tanie linie lotnicze - rozpoczęły ogólnopolską kampanię reklamową, która obejmuje dzienniki, magazyny, pojazdy komunikacji miejskiej oraz niestandardowe ekspozycje modelu samolotu w wybranych miastach.

reklama


Ikoną nowej kampanii przewoźnika jest uśmiechnięty komiksowy samolot. Cel działań marketingowych to utrzymanie wysokiej świadomości marki w grupie docelowej w okresie najwyższej sprzedaży, ogłoszenie oferty połączeń z letniego rozkładu lotów a także przewagi Centralwings nad konkurencją.

Piotr Jakubowski, który jest odpowiedzialny za reklamę w Centralwings wyjaśnia, że firma chce budować pozytywny i nowoczesny wizerunek marki. Wyjaśnia również, że komiksowa estetyka odróżnia Centralwings na tle innych przewoźników i jego zdaniem, powinna zostać pozytywnie odebrana przez grupę docelową.

Projekty reklam prasowych i outdoorowych utrzymane są w stylistyce młodzieżowej, a sympatyczny samolot komunikuje w komiksowych dymkach najlepsze cechy z oferty Centralwings (najtańszy nadbagaż, zniżka dla dzieci, rozwinięta siatka połączeń z Polski.

Kampania prasowa będzie prowadzona w dziennikach ogólnopolskich (Gazeta Wyborcza, Fakt, Dziennik), tygodnikach opinii (Polityka, Forum, Newsweek, Przekrój, Angora), TV guidach (Tele Tydzień, Fakt TV, Gazeta Telewizyjna) oraz wybranych magazynach (Viva!, Auto Świat). Poza formatami standardowymi - JuniorPage, Half Page i 1/3 strony, pojawią się także niestandardowe reklamy z wykorzystaniem możliwości, jakie daje komiksowa estetyka.

Dodatkowo w niektórych miastach (Wrocław, Kraków i Łódź) prowadzone będą akcje z pogranicza marketingu partyzanckiego z udziałem dziennika "Metro" i lokalnych rozgłośni radiowych: Eska Wrocław i Łódź a także RMF Maxxx w Krakowie. Wraz z dziennikiem "Metro" rozprowadzane będą specjalne naklejki Centralwings, które należy nakleić na samochód, aby móc wygrać przeloty na wybranych trasach przewoźnika. Zwycięzcy będą poszukiwani na ulicach miast przez lotne patrole radia Eska lub RMF Maxxx.

Kampania na tramwajach i autobusach miejskich prowadzona będzie w 6 miastach (Gdańsku, Katowicach, Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Łodzi) i ogółem obejmie 35 pojazdów, a także w warszawskim metrze (344 ramki w 172 wagonach). W drugiej połowie maja w kilku miastach pojawią się niestandardowe ekspozycje modelu samolotu linii Centralwings. 14-metrowej długości samolot "wyląduje" najpierw na budynku hotelu Forum w Krakowie, a następnie w Łodzi, Gdańsku i Warszawie.

Twórcą kreacji była agencja Heads Advertising, która od ponad roku jest odpowiedzialna za kampanie reklamowe Centralwings. Media zostały zakupione i zaplanowane przez dom mediowy The Media Insight Polska.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com