TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2005-07-14 - Sieć marketingowa dla małych obiektów

Od niedawna w Polce działa nowa sieć marketingowa Bed and Breakfast, przeznaczona dla obiektów posiadających od 10-60 miejsc - a więc małych hoteli, pensjonatów i obiektów nieskategoryzowanych.

reklama


Sieć tworzona jest przez zarejestrowaną w październiku 2004 roku organizację - Polskie Stowarzyszenie Bed and Breakfast. Jej głównym celem jest aktywna promocja rodzimych polskich obiektów w kraju i zagranicą.

Obecnie do obiekty należące do sieci są promowane na stronie internetowej należącej do sieci, a w planach jest wydanie katalogu "Bed and Breakfast w Polsce 2006" oraz udział w targach turystycznych w Polsce i za granicą. W przyszłości wprowadzona zostanie również kategoryzacja świadczonych usług i samych obiektów w oparciu o najlepsze wzorce angielskie i irlandzkie, co powinno podnieść wiarygodność polskich obiektów hotelarskich w oczach klientów lokalnych i zagranicznych.

Aby zostać członkiem sieci, trzeba zapłacić wpisowe w wysokości 10 zł oraz uiszczać roczną składkę członkowską - 48 zł. Niestety podkreślić należy, że samo przystąpienia do sieci nie jest równoznaczne z promowaniem obiektu - za każdą formę promocji trzeba dodatkowo zapłacić.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com