TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-08-08 - Travelplanet.pl - 32mln zł obrotu tylko w pierwszym półroczu 2006 r.!

Travelplanet.pl w ciągu pierwszych 6 miesięcy osiągnął obrót w wysokości 32 mln zł, czyli nieznacznie mniej niż w całym roku 2005 kiedy wyniosły one 37 mln zł. Zysk spółki za ten okres wyniósł 0,4 mln zł w porównaniu do straty na poziomie -0,67 mln za pierwsze półrocze roku 2005.

reklama


Internetowe Biuro Podróży Travelplanet.pl SA podało informację o poziomie sprzedaży w II kwartale oraz w pierwszym półroczu. Zgodnie z danymi spółka już w pierwszych 6 miesiącach działalności osiągneła prawie taki obrót, jak w całym 2005 roku.

W drugim kwartale spółka wykazała zysk na poziomie 0,5 mln zł, podczas gdy wartość obrotu sięgnęła ponad 18 mln zł. Był to do tej pory najlepszy kwartał w historii spółki.


Spółka sprzedała usługi turystyczne w pierwszym półroczu w sumie na kwotę ponad 32mln zł. Dodatkowo firma wykazała znaczące zyski w drugim kwartale na poziomie 0,51mln zł. W poprzednim roku w tym samym okresie była to strata w wysokości -0,40 mln zł.

Travelplanet.pl wraz z dynamicznym wzrostem sprzedaży po raz pierwszy w historii spółki poprawiła znacząco swoją rentowność, która wzrosła głównie dzięki rosnącej skali biznesu, optymalizacji kluczowych procesów w spółce oraz zmianie modelu finansowania sieci sprzedaży. - Zdecydowanie poprawiły się fundamenty spółki oraz szybko rośnie wydajność pracy - podkreśla Prezes Travelplanet.pl Tomasz Moroz. -. W chwili obecnej z dużym optymizmem patrzymy na III kwartał, w którym sprzedaż jest zwykle najwyższa, a nasze działania nakierowane na podniesienie efektywności operacyjnej będą kontynuowane - dodaje Moroz.

Tak dobre rezultaty pierwszego półrocza Travelplanet.pl wynikają z konsekwentnej realizacji strategii rozwoju, a także z właściwego wykorzystywania pozyskanych środków z emisji akcji. Spółka oprócz sprzedaży wycieczek z powodzeniem wykorzystała wzrost na rynku przelotów lotniczych w Polsce, notując dynamiczny wzrost przychodów także w tym segmencie. Tempa nabiera także budowa sieci sprzedaży w największych miastach w Polsce, złożonej z Punktów Obsługi Klienta zlokalizowanych w centrach handlowych. Projekt ten, co zasługuje na podkreślenie, okazał się bardzo dobrą inwestycją stając się już po pierwszym roku rentowny. Travelplanet.pl wprowadziła także do sprzedaży nowe produkty, wśród których są m.in. tanie hotele zagraniczne oraz polisy ubezpieczeniowe.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com