TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Od 17 października 2007 roku restauracje McDonalds kuszą klientów kilkoma rodzajami kaw.
reklama
Klienci mogą wybierać z kilku rodzajów:
1. Kawa Czarna i Biała - cena 3,90 zł za 200 ml oraz 4,90 zł za 300 ml;
2. Espresso o mocnym aromacie z gęstą, orzechową pianką - cena 3,90 zł;
3. Cappuccino, świeżo zaparzone espresso z gorącym mlekiem i puszystą, mleczną pianą posypaną czekoladą, o subtelnym smaku - cena 3,00 zł za 200 ml i 5,50 zł za 300 ml;
4. Cafe Latte, czyli kawa z dużą ilością gorącego, spienionego mleka pokrytego gęstą pianą, o łagodnym smaku - cena 5,50 zł.
Nową linię produktów kawowych wspiera program lojalnościowy. W ramach tego programu należy zbierać naklejki z promocyjnych kubków do kawy. Po zebraniu 6 naklejek i umieszczeniu ich na karcie promocyjnej klient zamawia dowolną kawę gratis. Kartę promocyjną oraz naklejką można znaleźć na każdym dużym kubku 300 ml.
Ofertę kawową McDonald's promuje także w mediach. 17 października ruszył aktywny sponsoring w Radiu Zet, tzn. w muzyczno-informacyjnym programie Świat Według Blondynki przez 6 tygodni będzie wprowadzony cykl tematyczny związany z kawą.
Kampania radiowa obejmie również 9 innych stacji radiowych: Radio RMF FM, Radio Złote Przeboje, Roxy FM, Radio Eska, TOK FM, Radio Planeta, Antyradio 94, RMF Maxxx i Radiostacja. Kampania internetowa jest dostępna na serwisie Onet.pl.
McDonald's prowadzi także promocję w restauracjach za pomocą m.in. plakatów, slajdów, banerów, wkładek, flagietek i siatek. Sieć restauracji przygotowała kampanię we współpracy z agencją reklamową DDB Warszawa.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami