TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-11-29 - LogosTour: Podróże "pełną piersią"

Zbliża się koniec roku, czas więc na podsumowania w polskiej turystyce. Mimo przeciwności, wyjeżdżamy. Zmienia się też obraz polskiego turysty, inne są jego oczekiwania. O polskich wyjazdach, turystyce zaawansowanej i "podróżach pełną piersią" opowiada Teresa Górecka, prezes Biura Turystyki ZNP LogosTour.

reklama


Status polskiego turysty wzrósł, ale przede wszystkim zwiększył się jego apetyt na podróże. Polacy chcą wyjeżdżać na cały świat. Oczekiwania klientów sprawiają, że co roku wprowadzamy nowe kierunki egzotyczne.

Nasi turyści lubią być pierwsi, odkrywać nowe miejsca. Im bardziej egzotyczne i ciekawe, tym lepiej. Dodatkowo, takie podróże są całoroczne i nie ograniczają się do okresu polskiego lata. Zmienił się charakter polskich wyjazdów. Koniec z leżeniem na plaży, nie wystarczy już all inclusive. Podróże globtroterskie LogosTour trafiają w coraz powszechniejsze oczekiwania turystów.

Polacy chcą też podróżować w pełnym wymiarze i z rozmachem. Zwiedzanie jest bardzo ważne, ale oferta musi być ciekawa. Zabytki i atrakcje to podstawa, nie można się jednak ograniczyć tylko do najważniejszych. Turyści dużo wiedzą i chcą zobaczyć jak najwięcej. Ponadto ważny jest poziom oferty i komfort podróży. Klienci oczekują obsługi najwyższej jakości. Rozumieją, że są kraje o niższych od naszych standardach turystycznych, ale pilnują aby rzeczywistość była zgodna z obietnicami biura. Turyści chcą także "poczuć" miejsca, do których docierają. Nie tylko oglądać i poznawać, ale też smakować i doświadczać. Skosztować lokalnej kuchni, życia nocnego, zobaczyć zakątki niedostępne dla przeciętnych śmiertelników. Pragną też zobaczyć życie zwykłych ludzi: przejechać się rikszą, odwiedzić prywatny dom, zrobić zakupy na lokalnym targu.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com