TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-06-08 - Simple Distribution - narzędzie pozwalające zaistnieć w sieci małym hotelom

Specjaliści od zarządzania sprzedażą w sieci rozszerzają swoją ofertę by pomóc małym hotelom w sprzedaży pokoi poprzez Internet.

reklama


eRevMax, właściciel Rate Tiger, zdobywca nagrody w kategorii najlepszego rozwiązania do sprzedaży w sieci, ogłosił bowiem zakup produktu: Simple Distribution od egipskiej Rate Reports.

Przez ostatnie 3 lata aplikacja ta pomagała mniejszym hotelarzom w porównywaniu ich oferty z konkurencją, zarządzaniu sprzedażą i rezerwacją online, przede wszystkim na rynkach azjatyckim i afrykańskim. eRevMax planuje wprowadzić ten produkt na rynek europejski i amerykański, dostosowując go do potrzeb małych, niezależnych hoteli dysponujących czterdziestoma i mniej pokojami, oferując przy tym konkurencyjną cenę za jego wykorzystanie: 750 Euro za rok.

Simple Distribution pozostanie niezależnym produktem, obok innych obecnie oferowanych przez Rate Tiger. Z uwagi na to, że sprzedaż pokoi hotelowych wzrosła znacząco w ciągu ostatnich pięciu lat, małe hotele będą musiały bardziej zainteresować się możliwościami oferowania swoich pokoi w sieci. Simple Distribution daje im właśnie to, czego potrzebują: tanie i łatwe w użyciu rozwiązanie do zarządzania kanałami dystrybucji przy jednoczesnym centralnym zarządzaniu cenami i allotmentem.

- Klienci wybrali Internet jako główne narzędzie do rezerwacji podróży. Chcemy więc zapewnić małym hotelom na całym świecie dostęp do najnowszych technologii, które zaoszczędzą ich czas i podniosą przychody. Wraz z nabyciem Simple Distribution, pozyskaliśmy produkt, dzięki któremu możemy teraz oferować nasze usługi szerokiej gamie klientów na obecnych i nowych rynkach. Współpracowaliśmy z Rate Reports od 2005 roku i obserwowaliśmy ich rosnące zaangażowanie w tworzenie najlepszego produktu dla małych hoteli. Simple Distribution to właśnie wynik ich pracy - powiedział Rewel Ghosh, współzałożyciel i Dyrektor Zarządzający eRevMax.

- Ostatnio, małe hotele zauważały otwieranie się w swojej okolicy kolejnych hoteli należących do znanych, większych sieci. Dlatego też, tak ważna jest dla małych, niezależnych hoteli znajomość narzędzi, które mogą im pomóc bardziej efektywnie zarządzać cenami i allotmentem. W tym i przyszłym roku zauważymy jeszcze większą sprzedaż poprzez Internet, stąd już teraz zapewniamy wszystkim typom hoteli produkty, które umożliwią im uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku - oznajmił Sascha Hausmann, Dyrektor Operacyjny Rate Tiger.

Rozwiązania booking engine i benchmarkingowe nie będą początkowo oferowane na rynkach europejskim i amerykańskim, ale zostaną wprowadzone pod koniec roku. Warunki porozumienia nie zostały jeszcze podane do publicznej wiadomości.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com