TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Linie lotnicze British Airways po raz pierwszy w historii działalności pozwalają zewnętrznym firmom na reklamowanie się za ich pośrednictwem.
reklama
Firmy od października mogą umieszczać swoje reklamy na internetowych kartach pokładowych przewoźnika. Warunkiem jest jednak to, by reklama miała analogię z marką British Airways.
W tamtym roku brytyjski przewoźnik wydał 12 milionów takich kart. Karty drukują sobie sami podróżni korzystający z lotów klasą ekonomiczną lub biznesową.
Udogodnieniem dla reklamobiorców będzie również to, że będą mogli kierować reklamę do wybranej grupy klientów. Zróżnicują ją w zależności od płci czy celu podróży.
W ramach próby na stronie BA pojawiły się już banery firmy Jaguar. Promują najnowszy model XJ.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami