TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Grupa Starwood Hotels and Resorts w ramach walki z kryzysem rozważa obniżenie poziomu usług, a nawet zmniejszenie liczby gwiazdek w swoich obiektach.
reklama
Na takie rozwiązania zdecydowały się już Hilton oraz InterContinental. Niższy standard to np. brak prezentów, darmowych drinków czy 24-godzinnej obsługi. A to przynosi mniejsze koszty co w dobie kryzysu jest zbawienne.
Polskie hotele tej sieci na razie deklarują, że nie obniżą standardów. Zdecydowały się jednak na cięcie kosztów związanych z zatrudnieniem. Nie przyjmowani są nowi pracownicy, a obecni są przesuwani do nowych zajęć.
Starwood Hotels and Reasorts to międzynarodowe konsorcjum, w skład którego wchodzą takie sieci hotelowe jak: Sheraton, Westin, Le Meridien czy St. Regis.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami