TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
PKP rozpoczęły akcję pod hasłem "Czysty wagon?", w której zachęcają pasażerów do wysyłania zdjęć i filmów brudnych pociągów. Akcja ma poprawić komfort pasażerów i pomóc w utrzymaniu czystości.
reklama
Jednak jest ona chyba niewypałem, bo po pierwsze konduktorzy Intercity mówią, że nawet o niej nie słyszeli, a pasażerowie kpią.
Strategia PKP jest jednak zrozumiała. Nie informują, bo chcą otrzymać jak najmniej takich zdjęć. W ten sposób uznają, że problemu brudnych i śmierdzących wagonów w ogóle nie ma.
- W normalnym hotelu wszystko sprawdza management, więc po co mają to robić goście hotelowi. Więc raczej nie ma zarządzania - mówi pasażer, a inna pasażerka dodaje, że kolej jest państwem w państwie i nic nie zmienia się tam od lat.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami