TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Wizerunek "Polskiego hydraulika" - wizytówki Polski w kampanii Polskiej Organizacji Turystycznej, znalazł się niedawno na pierwszej stronie gazetki promocyjnej firmy Semax S.A.
reklama
Firma zawarła umowę z POT na produkcje koszulek z wizerunkiem hydraulika na potrzeby Polskiej Organizacji Turystycznej, ale według wstępnych informacji uzyskanych od przedstawieciela POT, umowa nie dawała możliwości umieszczenia zdjęcia na reklamówkach firmy Semax.
Informacje te będą jeszcze potwierdzone. W obecnej chwili dyrektor marketingu firmy Semax, Katarzyna Waller-Pach odmówiła udzielenia szczegółowych informacji odsyłając nas do prezesa, a przedstawiciele POTu sprawdzają szczegóły umowy.
Przeczytaj także: //www.tur-info.pl/p/ak_id,16039,,semax,polski_hydraulik.html
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami