TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Linie lotnicze US Airways wpadły na pomysł, jak pozbyć się agresywnych pasażerów. Otóż postanowiły nie sprzedawać biletów klientom wykazującym zdenerwowanie.
reklama
Aby zbadać czy dany pasażer jest agresywny, pracownicy US Airways przysłuchują się co mówi. Zwracają uwagę na używane przez klientów "słowa kluczowe", które uzasadniają odmowę sprzedaży biletu.
Pewien pasażer trafił na czarną listę przypadkiem. Chciał sprawdzić, czy nie może zamienić kupionego już biletu na tańszy. W centrum telefonicznej obsługi klienta powiedziano mu, że nie jest to możliwe. Mężczyzna trochę się zdenerwował. Stwierdził: "Na pewno zirytuje mnie fakt, że człowiek, który siedzi obok, zapłacił 150 dolarów mniej". W odpowiedzi usłyszał, że stanowi zagrożenie dla bezpieczeństwa lotu i nie może wsiąść na pokład.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami