TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-07-07 - Kampanii "nie jedźcie nad morze" ciąg dalszy

W całej Polsce zawisły w ostatnich dniach billboardy z napisem "Nie jedźcie nad morze". Bardzo oburzyło to właścieli hoteli, domów wczasowych i pensjonatów w nadmorskich kurortach. Tegoroczny seszon nie zaczął się dla nich najlepiej - zła pogoda raczej nie przyciąga turystów w te strony. Na dodatek pojawiły się wspomniane billboardy, które według na pewno nie pozostaną bez wpływu na decyzje Polaków o wyjeździe nad polskie morze. Z tej antyreklamy nie cieszą się także właściciele bazy noclegowej w górach - uważają, że kampania nie jest w porządku.

reklama


W odpowiedzi na oburzenie przedsiębiorców z nad Bałtyku, ujawnione zostało, kto jest autorem tajemniczych billboardów. Okazało się, że jest to pierwszy etap kampanii reklamowej sieci telefonii komórkowej Heyah. Rzecznik prasowy Heyah, Agata Borowska, tłumaczy, że jest to przekorne odwrócenie właściwego przekazu, co sugeruje słowo "negatyw" widniejące na wspomnianych plakatach. Dalsze etapy kampanii pozostają nadal tajemnicą.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com