TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-11-24 - Facebook niezbędny na wakacjach?

Ponad 60% turystów woli korzystać z narzędzi typu social media zamiast z telefonu - pokazuje raport Sheraton Hotels & Resorts.

reklama


Portale społecznościowe szybko zyskują na popularności. 36% badanych oznajmiło, że aby skontaktować się z rodziną, czy znajomymi woli się zalogować niż zadzwonić. Cztery piąte respondentów przynajmniej raz dziennie korzysta ze społecznościówek, a 39% badanych przyznało, że nie mogłoby żyć bez tych serwisów. Jeden na trzech badanych zagląda do nich kilka razy na godzinę. Podczas wyjazdu jedna piąta badanych loguje się kilka razy w ciągu dnia.

Ponad połowa gości hoteli Sheraton korzysta z Link@Sheraton, kawiarenek z bezpłatnym dostępem do internetu. Najczęściej odwiedzaną stroną jest Facebook - podczas pobytu do serwisu logowało się 75% gości.

Social media ważną rolę odgrywają też przy planowaniu podróży. 64% badanych korzysta z nich przed planowanym urlopem. Najczęściej korzystają z portali osoby w wieku 25-34 - jest ich 76%.

Badanie wykonała firma StudyLogic. Wzięło w nim udział ponad 4 tysiące osób z Wielkiej Brytanii, Chin i Stanów Zjednoczonych.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com