TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-09-14 - W Lublinie powstanie nowy Gościniec Polskie Jadło

Spółka Polskie Jadło będzie posiadała w Lublinie kolejny Gościniec Polskie Jadło. Nowa inwestycja zostanie ukończona jesienią 2010 roku.

reklama


Jak poinformowała Spółka Polskie Jadło, firma podpisała list intencyjny z Karczmą Lubelską poszerzając jednocześnie koncept Gościńców prosperujących pod marką Polskie Jadło. Współpraca obejmie wspólne działania obu spółek w Lublina oraz województwach: lubelskim, podkarpackim, świętokrzyskim i części województwa mazowieckiego. Pierwszym etapem wspólnych działań będzie budowa Gościńca Polskie Jadło, który będzie się mieścił w Lublinie na terenie przyległym do parku krajobrazowo-etnograficznego. Jednocześnie rozpoczęto działania mające na celu pozyskiwanie atrakcyjnych lokalizacji, które zostaną przeznaczone pod budowę dalszych inwestycji Gościńców Polskie Jadło na terenach powyższych województw.

Inwestycja zostanie oddana w III kwartale 2010 roku, ale już w najbliższym czasie zostaną zakończone prace nad projektem budowlanym. Nowa jednostka będzie się składać z karczmy lubelskiej, która zostanie przeznaczona do obsługi wesel oraz dużych zorganizowanych grup, a także Gościńca Polskie Jadło obsługującego lokalnych konsumentów i licznych w tym rejonie turystów.

Jak powiedział Jan Kościuszko, Prezes Zarządu Polskie Jadło S.A., Lubelski Gościniec Polskie Jadło jest w założeniach firmy jej sztandarową inwestycją. Dobra lokalizacja przy drodze Lublin-Warszawa z jednej strony, a także sąsiedztwo największego w Europie skansenu etnograficznego stwarzają optymistyczne perspektywy funkcjonowania nowego Gościńca.

Lubelski Gościniec poszerzy dzięki nowym inwestycjom dotychczasową sieć Gościńców Polskie Jadło, które działają już w takim modelu w Czechowicach-Dziedzicach i w Poczesnej. Nowy Gościniec jednorazowo będzie mógł obsłużyć 600 osób, zaś przewidywany docelowy przychód roczny ma się kształtować na poziomie około 4 800 000 zł.

Polskie Jadło Spółka Akcyjna to jeden z najbardziej znanych podmiotów, które działają w sektorze usług gastronomicznych w Polsce. Firma powstała w 1996 roku, a jej działalność skupiała się przez 10 lat na rozwoju sieci restauracji "Chłopskie Jadło". Po ich sprzedaży w roku 2006 uzyskane środki zainwestowane w budowę oraz zarządzanie nowymi sieciami restauracji, gościńców, lanczowisk oraz pierogarni, które funkcjonują w autorskim modelu franczyzowo-operatorskim pod marką "Polskie Jadło".

Drugi segment działalności firmy, który jest rozwijany od 2004 roku, obejmuje produkcję oraz sprzedaż ekskluzywnych wyrobów kuchni polskiej oferowanych obecnie pod marką "Polskie Jadło". Wśród nich można znaleźć tradycyjnie wyrabiane wędliny oraz wyroby wekowane takie jak polskie zupy, pasztety, a także inne dania gotowe. Polskie Jadło opiera swoją produkcję na tradycyjnych recepturach, które są pozbawione jakichkolwiek uszlachetniaczy czy środków konserwujących. W chwili obecnie owe wyroby są dostępne m.in. w takich sieciach jak: Alma, Bomi, Carrefour, Chata Polska, Intermarche, Leclerc, Makro, Market Punkt, Sieć Avita i Stokrotka.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com