TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-04-28 - Neckermann nagrodzony Srebrnym Godłem European Trusted Brands 2006!

Biuro podróży Neckermann Polska już po raz drugi otrzymało nagrodę Srebrnego Godła i certyfikat Marki Godnej Zaufania w kategorii "biuro podróży" w europejskim badaniu konsumenckim European Trusted Brands 2006 przeprowadzonym przez Reader's Digest.

reklama


W tym roku sondaż został przeprowadzony w 12 językach i objął 14 krajów europejskich. Już po raz szósty ankietowani, wybrani spośród 4-milionowej bazy prenumeratorów magazynu, mogli wyrazić swoje zaufanie do ulubionych marek, instytucji oraz wartości. Próba ustalona na podstawie selekcji i wyników badania odzwierciedla zróżnicowanie demograficzne każdego z 14 krajów. Ponad 25 tysięcy respondentów, w tym 1.109 Polaków głosowało na najlepsze marki w 20 kategoriach międzynarodowych i 10 lokalnych. Przy każdej kategorii respondent mógł wskazać jedną markę, której najbardziej ufa oraz oceniać ją w skali od 1 do 5 według kryteriów takich jak: jakość, wartość w stosunku do ceny, silny wizerunek i znajomość potrzeb klienta. Złote Godła Trusted Brand zostały przyznane markom, które otrzymały największą liczbę spontanicznie oddanych głosów, natomiast Srebrne Godła Trusted Brand - markom najwyżej ocenionym we wszystkich kryteriach.

W kategorii "biuro podróży" respondenci oddali łącznie 13 896 głosów. Neckermann Polska we wszystkich kryteriach uzyskał najwyższe notowania: jakość - 4,49 punktów, wartość w stosunku do ceny - 3,93, silny wizerunek - 4,35, znajomość potrzeb klienta - 4,47. Według badania osoby, które wybrały Neckermann′a są rodzinne (81%), śmiałe (71%) i pewne siebie (52%). - Cieszymy się, że polscy konsumenci ufają Neckermann′owi i w ich świadomości nasze biuro podróży jest Marką Godną Zaufania. Wysoka ocena naszej oferty, przyznana przez klientów, jest dla nas cenną nagrodą i najlepszą rekomendacją - powiedziała Magda Plutecka-Dydoń PR Manager Neckermann Polska.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com