TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-05-06 - Co robią wkurzeni klienci biur?

Dziś każdy niezadowolony klient ma możliwość wyżyć się do woli na forach internetowych lub opisać swoje problemy wszystkim znajomym. Ale dla niektórych to mało.

reklama


Przedsiębiorcy z branży turystycznej i nie tylko muszą zacząć się bardziej liczyć z klientami, gdyż niektórzy wykonują działania daleko wykraczające poza krzykactwo na forach. Internet nie tylko do forów się ogranicza i dziś otrzymaliśmy od naszego czytelnika link do ciekawej strony stworzonej przez człowieka, który uważa, że biuro go próbowało wprowadzić w błąd.

Poszło oczywiście o dopłatę paliwową, która jest solą w oku klientów. W czasach, gdy wszystko drożeje, a oficjalna inflacja jest ok. 4% ludzi takie rzeczy bardzo denerwują. Tak bardzo, że niektórzy mają z tego motywację, aby zrobić coś niestandardowego.

Z drugiej strony, faktem jest, że na zwykły "chłopski rozum" klientom trudno odmówić pewnej logiki... bo skoro paliwo drożeje w USD o mniej-więcej tyle ile USD tanieje do PLN, a oni płacą w złotówkach, to skąd takie dopłaty? Jeśli wynika to z umów zawieranych przez biura, to wyjściem może być lepsze udokumentowanie tego dla klientów.

Konsekwencje takich niestandardowych działań mogą być dla biura gorsze niż "stado krzykaczy" na forum, bo zarzuty wobec firm są przestawione merytoryczne, autor jest podpisany i jest kontakt do niego oraz widać, że autor włożył trochę pracy w takie działanie, a nie tylko naklepał jakąś wypowiedź na forum w 20 minut.

Sami Państwo zobaczcie na stronę www.e-allinclusive.com.pl lub jej lustrzaną kopię www.e-triada.pl.

Pisaliśmy kiedyś o innej inicjatywie Rozżaleni turyści atakują w Internecie!, jednak ona upadła i teraz zamiast niej jest zwykłe śmieciowisko linków.



Źródło: Centrum Prasowe TUR-INFO.PL

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com