TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-06-23 - British Airways oraz firma Amadeus przedłużyły współpracę partnerską na kolejne 10 lat

2 czerwca 2008 w Madrycie doszło do przedłużenia współpracy partnerskiej miedzy liniami British Airways a firmą Amadeus. Umowa o współpracy technologicznej została odnowiona do 2017 roku.

reklama


Nowa umowa obejmuje pełen zakres usług informatycznych i stanowi kontynuację strategicznego partnerstwa pomiędzy firmami, rozpoczętego w 2000 roku. Na mocy przyjętej wówczas umowy, Amadeus zobowiązał się do udostępnienia liniom British Airways platformy technologicznej nowej generacji do zarządzania usługami dla pasażerów.

W ramach przyjÄ™tych zobowiÄ…zaÅ„ firma Amadeus opracowaÅ‚a platformÄ™ Altea Customer Management Solution, zbudowanÄ… z trzech zintegrowanych modułów: Altéa Reservation - sÅ‚użącego do sprzedaży wielokanaÅ‚owej, Altéa Inventory - umożliwiajÄ…cego globalne zarzÄ…dzanie zasobami oraz Altéa Departure Control - do organizacji odpraw pasażerskich i odlotów.

Obecnie linie British Airways wykorzystujÄ… systemy Altea Reservation oraz Altea Inventory w poÅ‚Ä…czeniu z wÅ‚asnym serwisem ba.com oraz systemami zarzÄ…dzania należnoÅ›ciami. Umowa okreÅ›la także warunki, na których linie British Airways mogÄ… korzystać z nowo utworzonego systemu Altéa Departure Control - Customer Management. Jest to rozwiÄ…zanie umożliwiajÄ…ce organizacjÄ™ odpraw pasażerów, uzupeÅ‚nione o pakiet Altéa.

- Cieszę się, że przedłużamy strategiczną współpracę z firmą Amadeus. Systemy Altea Reservation oraz Inventory stanowią ogromną pomoc w realizacji przyjętych przez nas celów - wzrostu sprzedaży i rozwoju usług dla klientów - powiedział Paul Coby, dyrektor ds. informatyki British Airways.

British Airways planujÄ… ukoÅ„czenie migracji do peÅ‚nego pakietu Altéa w 2012 roku. Obecnie sÄ… wykorzystywane serwery biletów elektronicznych - Amadeus e-Ticketing, umożliwiajÄ…ce zarzÄ…dzanie sprzedażą e-biletów. British Airways korzysta również z aplikacji Amadeus Flex Pricer, który uÅ‚atwia rezerwacjÄ™ poÅ‚Ä…czonych tras za poÅ›rednictwem serwisu www.ba.com.

- To dla nas ważne, że linie British Airways zdecydowały się potwierdzić swoje zaufanie dla naszych rozwiązań, zarówno poprzez zwiększenie wykorzystania stosowanych już systemów, jak i aplikację nowych - powiedział David Jones, wiceprezes działu handlowego firmy Amadeus, komentując zawarcie nowej umowy.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com